تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف و مقصود از قدم نهادن در صراط مستقیم چیست؟

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هدف و مقصود از قدم نهادن در صراط مستقیم چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله با اربعین حسینی و آغاز حرکت پیاده‌روی عاشقان امام حسین (ع)، در این مسیر خادمان سرور و سالار شهیدان (ع) میزبان زائران حسینی هستند، زائران پای در مسیری می‌گذارند که در کنار نعمات الهی، می توانیم از سیره و معرفت اهل بیت (ع) بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی خطیب و کارشناس مسائل دینی - مذهبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دراین‌باره گفت: حضور در پیاده روی اربعین بدست آوردن نعمات الهی است، اما در کنار آن باید به صراط مستقیم برسیم، صراطی که سرمنزل و مقصود ما رسیدن به سیره معرفتی اهل بیت (ع) است. بیاییم از اربعین درس بگیریم که اگر در مسیر امام (ع) باشیم، خداوند نعمات خود را بر ما می‌رساند و اگر در مسیری غیر از آن باشیم...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف و مقصود از قدم نهادن در صراط مستقیم چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..