تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی معاون رئیس جمهور از رسانه ملی

قدردانی معاون رئیس جمهور از رسانه ملیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری در نامه‌ای به دکتر علی عسکری از پخش برنامه «دشت بهشت» که به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عشایر کشور اشاره دارد، قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

باسلام، احتراما بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضرت عالی، مدیران شبکه یک و همکاری صمیمانه گروه جهادی شبکه یکِ آن سازمان محترم در برنامه «دشت بهشت»که به معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و عشایری می‌پردازد اعلام می‌دارد.

امید است با توجه به ظرفیت‌های بالای روستا‌های ایران اسلامی بتوانیم گوشه‌ای از زندگی و زحمات این مردم غیور و انقلابی را به تصویر بکشیم.

در پایان از خداوند منان برای تمامی خدمتگزاران به توسعه روستایی و عشایری کشور آرزوی موفقیت دارم.

سید ابوالفضل رضوی

انتهای پیام/

معاون رئیس جمهور از رسانه ملی قدردانی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی معاون رئیس جمهور از رسانه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..