تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین» آغاز به کار کرد

«همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین» آغاز به کار کردبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش ساربان دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین گفت: سومین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین «روایت راهیان» از روز گذشته، ۲۸ مهرماه با اجرای گروهی از شهرستان رامشیر در مرز بین‌المللی شلمچه آغاز شد که به‌دلیل آماده نبودن مواکب در مرز چذابه امکان اجرای تئاتر در این پایانه فراهم نشد.

وی افزود: ساعت ۱۹ امروز ۲۹ مهرماه گروه تعزیه سوسنگرد، مجلس تعزیه حضرت عباس (ع) را در مرز چذابه اجرا می‌کنند. همچنین گروه تعزیه آذربایجان شرقی نیز در شلمچه اجرا خواهد داشت.

ساربان گفت: ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۸ گروه در مرز‌های شلمچه و چذابه به اجرای نمایش می‌پردازند. در بخش بین‌المللی نیز فردا ۱۵ گروه عازم کربلا معلی شده و اجرا‌های خود را برای زائران اربعین آغاز می‌کنند.

بنا براین گزارش، سومین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین «روایت راهیان» از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری خوزستان به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی برگزار می‌شود.

این همایش بین‌المللی تئاتر از ۲۸ مهر تا ۸ آبان با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور در ایران و عراق برگزار می‌شود. این همایش در بخش‌های «تعزیه»، «نقالی و پرده‌خوانی و مقتل‌خوانی» و «نمایش‌های موکبی و خیابانی» برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

آغاز به کار«همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین» آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..