تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت اوپو در ارائه مشخصات فنی گوشی Find X تقلب کرده است!

شرکت اوپو در ارائه مشخصات فنی گوشی Find X تقلب کرده است!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل‌ ماه گذشته بود که گزارشی مبنی بر تقلب دو شرکت هواوی و آنر در معیار‌های سنجش مشخصات گوشی‌هایشان منتشر شد و این دو شرکت را محکوم کرد. مدت کوتاهی پس از آن منبع 3DMark به نتیجه مشابه رسید و شروع به حذف گوشی‌های هوشمند ساخت ‌هوآوی از لیست پایگاه‌های اطلاعاتی خود کرد.

با توجه به یافته های اخیر و طی مقایسه نتایج جمع‌آوری شده مشخص شد که پر‌چمدار جدید شرکت اوپو یعنی Oppo Find x نیز که اخیرا برای عرضه در انگلستان آماده می‌شد تقلب کرده است. گویا مسئولان این شرکت در حال تقویت امتیازات خود به بالای در بنچمارک‌ها و سایت‌های امتیاردهی هستند. این پایان ماجرا نیست و گویا گوش هوشمند OppoF7 نیز که پیش از این عرضه شده بود تحت تاثیر همین افزایش دستی امتیازات قرار گرفته است.

حال و در پاسخ به این یافته‌ها، شرکت Oppo موضوع تقلب را پذیرفت اما سعی کرد با دلایل غیرموجه بهانه‌ای برای این عمل خود بیابد. مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند آنها به نوعی از نرم افزار مجهز شده بود که هنگام آغاز آزمایش با سرعت تمام به گردش درآمده و برای روان‌تر کردن عملکرد سیستم ساختاری گوشی فعال می‌شد. از طرف دیگر، تلفن هوشمند برای بخش "برنامه‌های ناشناخته" ، از استراتژی پیش‌فرض خود یعنی بهینه‌سازی قدرت استفاده می‌کند که شاخص‌های تاثیرگذاری روی برنامه‌ 3DMark را به صورت قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

شرکت Oppo توضیح داد که اگر گوشی‌هایش توسط کاربر، به مدت 5 تا 10 ثانیه استفاه نشود، دستگاه عملکرد را به صورت خودکار تا 70-80 درصد محدود می‌کند تا نتیجه‌گیری‌های نرم افزاری مثبت ارزیابی شود. با این حال اگر کاربر مجددا از گوشی استفاده کند، این عملکرد به حد 100 درصد خود بازمی‌گردد.

همچنین لازم به ذکر است که منبع 3DMark در حال حاضر گوشی‌های اوپو را به دلیل تقلبی که داشتند به کلی حذف کرده است و این روند تا زمانی که شرکت Oppo نرم‌افزارهای متقلب را حذف کند؛ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: دلایل احتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟

انتهای پیام/

وجود تقلب در ارائه مشخصات فنی گوشی Find X شرکت اوپو!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت اوپو در ارائه مشخصات فنی گوشی Find X تقلب کرده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..