تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم The Tourist 2010 دوبله فارسی

دانلود فیلم The Tourist 2010 دوبله فارسی

نام فارسی: توریست

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۶.۰

ژانر: اکشن،ماجرایی،جنایی،راز آلود،عاشقانه،هیجان انگیز

فرمت:MKV

کیفیت: BluRay

مدت زمان: ۱۰۳ دقیقه

محصول کشور: آمریکا،فرانسه،ایتالیا،انگلستان

سال ساخت: ۲۰۱۰

کارگردان: Florian Henckel von Donnersmarck

بازیگران فیلم The Tourist 2010: Johnny Depp,Angelina Jolie,Paul Bettany,Timothy Dalton,Steven Berkoff,Rufus Sewell,Christian De Sica,Alessio Boni,Daniele Pecci,Giovanni Guidelli,Raoul Bova,Bruno Wolkowitch,Marc Ruchmann,Julien Baumgartner,François Vincentelli

خلاصه داستان فیلم The Tourist 2010: فرانک یک خلافکار و تبهکار آمریکایی است که تحت تعقیب پلیس بیل الملل قرار دارد. او برای در امان ماندن از دستگیری مرتبا تحت اسامی مختلف به کشورهای متفاوتی سفر می کند تا اینکه در سفر آخر خود با زنی به نام الیس آشنا می شود اما او بی خبر از این است که الیس مامور مخفی اینترپل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم The Tourist 2010 دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..