تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیر و بم پرونده سنگین مسیح‌ علینژاد/ از کمپین‌های پولکی تا دروغ‌های یواشکی+فیلم و تصاویر

نگاهی کوتاه به فعالیت‌های مسیح علینژاد نشان می‌دهد او نه تنها آنگونه که می‌گوید حرفه‌ای عمل نمی‌کند بلکه در برخی موارد از پیش پا افتاده‌ترین اطلاعات هم بی‌خبر است.

به گزارش صدخبر مسیح علینژاد خبرنگار ایرانی که چندسالی است در آن سوی مرزها علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کند، دروغ جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. این خبرنگار صدای آمریکا، با انتشار فیلم کوتاهی مدعی برخورد ماموران شهرداری با یک زن دستفروش شد. فیلمی که بلافاصله به کمک شبکه‌های زنجیره‌ای ضدانقلاب در رسانه‌ها منتشر شد.

مسیح‌ علینژاد؛ از کمپین‌های پولکی تا دروغ‌های یواشکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیر و بم پرونده سنگین مسیح‌ علینژاد/ از کمپین‌های پولکی تا دروغ‌های یواشکی+فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..