تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی صبح امروز با جامعه شناسان دیدار می‌کند

یک منبع آگاه در دولت گفت: صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهوربا جمعی از جامعه شناسان و محققین این حوزه دیدار خواهد داشت.

به گزارش صدخبر  ضمن اعلام خبر دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از جامعه شناسان و محققین این حوزه گفت: این دیدار نیز با مدیریت علی ربیعی به مانند سلسله دیدارهای رئیس جمهور با اصلاح طلبان و اقتصاد دانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است این جامعه شناسان که برخی از آنان نام آشنا هستند و برخی نیز در این حوزه صاحب اقدامات مفیدی بوده اند با دولت ادامه همکاری دهند.

این منبع آگاه در مورد دیدار رئیس جمهور با اصولگرایان نیز خاطر نشان کرد: به احتمال قوی هفته آینده پاستور میزبان جریان‌های اصولگرایی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی صبح امروز با جامعه شناسان دیدار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..