تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست تخصصی کارگروه چشم‌انداز صنعت گردشگری ایران

جلسه کارگروه «چشم‌انداز صنعت گردشگری ایران» پژوهشکده تحقیقات راهبردی، در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

جلسه کارگروه «چشم‌انداز صنعت گردشگری ایران» پژوهشکده تحقیقات راهبردی، صبح روز ٢٨ مهر در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. دستور جلسه بررسی بند ٥٠ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و محور مشارکت هتل‌داران در توسعه پایدار صنعت ایرانگردی و ایجاد اشتغال بود و به رغم غیبت نماینده معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با حضور جمعی از نمایندگان صنف هتل‌داری از جمله رئیس اتحادیه هتل‌داران و کارشناسان صاحب نظر در حوزه، موضوع جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نمایندگان هتل‌داران با اشاره به نقش این بخش در صنعت گردشگردی، پیامدهای رونق یا رکورد گردشگری را متوجه عوامل مختلف دانسته و خواستار اهتمام بیشتر دولت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای رفع آسیب‌های رکورد گردشگری برای صنف هتل‌داران و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی ورشکستگی آنها شدند.
اهداف کلی این کارگروه، پشتیبانی محتوایی - پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود که بتواند در زمان مناسب در راستای تهیه و تدوین سیاست‌های کلی نظام در صنعت گردشگری، اقدام به کمک پژوهشی نماید.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست تخصصی کارگروه چشم‌انداز صنعت گردشگری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..