تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح روستا مرکز در خمین

شورای آموزش و پرورش؛

اجرای طرح روستا مرکز در روستاهای کم جمعیت برای افزایش کیفیت آموزشی این شهرستان ضروری است.

طرح روستا مرکز در خمینفرماندار خمین در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان  با اشاره به تمایل روستاییان به تحصیل فرزندان در روستای محل سکونت  افزود:  اجرای این طرح از مهاجرت جلوگیری کرده و کیفیت آموزشی را بالا می برد. 

طهرانی تاکید کرد: مدارس روستایی نیازمند مدیریت قوی و برنامه های کارآمد آموزشی است تا بتواند از کمترین فضای فیزیکی بهترین بهره را ببرد. 

وی افزود: تمرکز مراکز آموزشی مناطق روستایی این شهرستان در یک روستا به ویژه در دوره دوازدهم دبیرستان کیفیت آموزشی را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرماندار شهرستان خمین گفت: کمک خیران برای تعمیر و تجهیز مراکز آموزشی در روستاها   جذب  و تکلیف املاک تجاری آموزش و پرورش خمین باید تا پایان امسال مشخص شود چرا که املاک تجاری نقش تاثیرگذاری در درآمدزایی و حل مشکلات منابع مالی این نهاد آموزشی و تربیتی دارند. 

طهرانی ادامه داد: ارزیابی در هیات امنایی شدن مراکز آموزشی متقاضی نیز باید انجام شود و با تشخص اولیای مدرسه از بیشترین تخفیف برای دانش آموزان نیازمند استفاده شود. 

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: این شهرستان کمبود نیروی انسانی متخصص ندارد اما در زمینه منابع مالی مشکلات متعددی دارد که   از طریق تجاری سازی هزار و 340 متر املاک آموزش و پرورش  رفع می شود.

پیر حسین لو اضافه کرد: به منظور افزایش کیفیت برنامه های فوق برنامه مراکز آموزشی و نیز کاهش هزینه ها این برنامه ها به شکل متمرکز و با تفکیک جنسیت در یک مرکزآموزشی عادی برگزار می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح روستا مرکز در خمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..