تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادر رونالدو: شایعه آزار جنسی مزخرف است

هوگو آویرو که هنوز در زادگاه رونالدو Ronaldo یعنی جزیره مادیرا زندگی می‌کند و مدیر موزه CR7 است، هرگونه شایعه در این رابطه را رد کرد و مدعی شد که برادرش یک الگو و یک اسطوره است.

او گفت:" برادر من قهرمان مادیرا است. او تاثیر بسیاری بر اینجا داشته و کارهای بزرگی برای این جزیره کرده است. حدود نیم میلیون نفر، هر سال برای تماشای موزه رونالدو به اینجا می‌آیند. برادر من هم معمولا در عید سال نو به اینجا می‌آید زیرا تولد مادرم در آن زمان است و جشن و آتش بازی فراوانی برگزار می‌شود، البته امسال ممکن است این مراسم در دوبی برگزار شود. مردم اینجا همه حامی او هستند زیرا او را می‌شناسند. اخبار فقط چیزهای خوب از او می‌گوید و مردم پشتش هستند. او الگوی مادیرا است. اخبار منتشر شده تماما مزخرف هستند."

رونالدو متهم است که پس از آزار جنسی کاترین مایورگا، 375 هزار پوند به او به عنوان حق السکوت پرداخت کرده است و حالا این پرونده وارد مقطع حساسی شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادر رونالدو: شایعه آزار جنسی مزخرف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..