تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشرفی: برنامه سوم را می‌توان بازآرایی کرد

جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در حالی با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران برگزار شد.

اشرفی: برنامه سوم را می‌توان بازآرایی کرد سکینه اشرفی ، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در این جلسه با اشاره به اینکه برای انتقادات اعضای شورا نسبت به لایحه برنامه سوم پاسخ وجود دارد، تاکید کرد: اولین نکته این است که برنامه ریزی به روش هسته کلیدی، با رویکرد مدیریت یکپارچه پایدار شهری و ارائه برنامه توسعه شهر و نه شهرداری، همخوانی ندارد.

وی با اشاره به سه نوع برنامه جامع، استراتژیک و مسئله محور در نظام‌های برنامه‌ریزی دنیا اظهار کرد: در تمام برنامه‌های جهانی و تجربیات نگارش برنامه‌های کلی‌نگر توسعه ملی و شهری، اتکای صرف به هسته‌های پیش برنده وجود نداشته است و لزوماً این نوع نگاه، برای توسعه کشور، و یا شهر، نگاه اقناع کننده‌ای نیست.

اشرفی بیان داشت: باید یک هسته مرکزی برای برنامه تعیین شود و سایر اقدامات حول آن ساماندهی شود، اگر حمل و نقل عمومی را هسته مرکزی تعریف کنیم، در این صورت، همه فعالیت‌ها و احکام حول همین موضوع سامان می‌یابد؛ اما نمی‌توان هفت مسئله اصلی را به عنوان هسته مرکزی تعریف کرد و به یک برنامه منسجم و واحدی رسید.

وی، با اشاره به سیاست‌گذاری شورای شهر برای تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران، گفت: شکل ارائه لایحه ایراد دارد، شاید حتی نیاز به ارائه ۹۱ حکم هم نباشد و بتوان این احکام را خلاصه‌تر و استانداردتر کرد؛ مشکل این است که بیش از پرداختن به اصل احکام برنامه، به سیاست‌ها و پروژه‌ها توجه شده است.

برنامه سوم را می‌توان بازآرایی کرد

اشرفی، با تقدیر از نکاتی که اعضای شورای شهر مطرح کردند، افزود: به نظر می‌رسد در ظرف مدت مشخصی می‌توان یک باز آرایی، و نه بازنگری، در احکام برنامه انجام داد و پس از تصویب احکام در شورای شهر، بر اساس احکام تائید شده، نسبت به برنامه ریزی برای شاخص‌های کمی و پروژه‌های قابل اجرا اقدام کرد.

معاون شهردار تهران بیان داشت: این برنامه دارای اهمیت خاصی است، زیرا الگوی سایر شهر‌ها در برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد و برای همین هم از اعضای شورای شهر می‌خواهم، با تصویب کلیات برنامه، زمینه برای بهبود آن را فراهم کنند.

پس از سخنان اشرفی، مرتضی الویری به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ، خواستار رای اعضای به کلیات این لایحه شد که در نهایت با رای الویری، رسولی، میرلوحی و فراهانی به عنوان موافق و رای بهاره آروین به عنوان مخالف، کلیات برنامه سوم توسعه شهر تهران به تصویب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه رسید.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/606102

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشرفی: برنامه سوم را می‌توان بازآرایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..