تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش سلاح سرد در فضای مجازی

فروش سلاح سرد در فضای مجازیبه گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ قدیر مصرخانی گفت‌: با توجه به رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان قوچان، کارشناسان این پلیس تبلیغاتی در کانال یکی از شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که با بررسی‌های بیشتر و اقدامات فنی فردی متخلف در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.


️فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متخلف تعدادی سلاح سرد و خشن کشف شد، افزود: متهم در اعتراف به جرم خود عنوان داشت با همدستی یکی از دوستانم که در کار فروش انواع چاقو و سلاح سرد بود اقدام به راه اندازی کانال در فضای مجازی کردم و با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و درج تصاویر برای خود مشتری جذب می‌کردیم.


سرهنگ مصرخانی با تاکید به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان به ویژه جوانان یادآور شد؛ مطابق قانون مجازات اسلامی و جرایم رایانه‌ای تبلیغ و فروش هرگونه سلاح سرد نظیر خنجر و چاقوی ضامن دار در فضای مجازی جرم بوده و با مرتکب آن مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای یپام// ح. خ

  فروش هرگونه سلاح سرد در فضای مجازی جرم است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش سلاح سرد در فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..