تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات ملی صدای نور / معرفی ساده وروان آیات قران

مسابقات صدای ملی نور / معرفی ساده وروان آیات قرانبراتی مقدم دبیر اجرایی این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: مسابقه ملی صدای نور با هدف معرفی ساده وروان آیات قرآن با بهره گیری از تفسیر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قرائتی امسال نیز همانند سال‌های گذشته در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و همچنین عموم مردم برگزار می‌گردد.

وی افزود: ایده مسابقه صدای نور در سال ۱۳۹۴ از طرف مؤسسه آموزش عالی فردوس ارائه شد و مورد تایید وحمایت ستاد احیا وهماهنگی فعالیت‌های کانون قرآن وعترت که زیر نظر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان است قرار گرفت و باحمایت‌های انجام شده توسط این دو ارگان این مسابقه از بین دانشگاه‌های مشهد به یک مسابقه ملی تبدیل شده و اداره‌ی کل اوقاف و امورخیریه استان خراسان رضوی نیز به این مجموعه اضافه شد تا بتوانند یک رویداد ملی را رقم بزنند.

دبیر اجرایی این مسابقه ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۵ شهر و ۲۸ دانشگاه در این مسابقه شرکت کرده اند، آگاهی بخشی به افراد در مسائل روز جامعه، معرفی خط مشی موثر و کارآمد در زندگی افراد، زمینه سازی برای گسترش تفکر در آیات الهی، آشنایی با مهمترین معارف قرآن کریم، توانایی درک و فهم معنای آیات قرآن و برداشتن پرده ابهام و نشان دادن معنای باطنی و درونی الفاظ در آیات کریم از جمله اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.


براتی مقدم گفت: این مسابقه در ۳ محور: شناخت دوست و دشمن، آشنایی با راه نجات و تقویت انگیزه‌های انقلابی برگزار شده و شامل ۵ مرحله است و هرمرحله شامل ۳ دوره می‌باشد که در هردوره یک صوت با سوالات مربوط به آن در کانال‌های مسابقه در پیام رسان سروش، ایتا و روبیکا منتشر می‌شود.

وی افزود: لینک سوالات هر هفته در کانال مربوطه منتشر می‌شود و شرکت کنندگان بعد از گوش دادن به صوت وارد لینک شده و با تکمیل کامل فرم مشخصات میتوانند سوالات را که به صورت تستی طراحی شده مشاهده کرده و پاسخ دهند.


دبیر اجرایی مسابقهادامه داد: این مسابقه از ۵ آبان ماه ۹۷ آغاز شده و تا فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد، اختتامیه مسابقه اردیبهشت ماه ۹۸ خواهد بود که از نفرات برتر آزمون با جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیر می‌گردد.


گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در مسابقه به کانال‌های مسابقه در پیام رسان‌های ایتا (http://eitaa.com/sedayenour) سروش (http://sapp.ir/sedayenour) و روبیکا (https://rubika.ir/sedayenour) مراجعه نمایند.


انتهای پیام // ف. ک


برگزاری مسابقات صدای ملی نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات ملی صدای نور / معرفی ساده وروان آیات قران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..