تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب وراه اندازی ۳۰ سایت اینترنت پرسرعت روستایی در استان کردستان

نصب وراه اندازی ۳۰ سایت اینترنت پرسرعت روستایی در استان کردستان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین سعیدی گفت: امسال تاکنون ۳۰ سایت اینترنت پرسرعت روستایی بی سیم در روستا‌های شهرستان‌های قروه، بیجار، دیواندره، سقز و سنندج با تکنولوژی اینترنت نسل چهار (TD- LTE) نصب و راه اندازی شده است.

وی از احداث ۸۰ دکل در استان خبردادو افزود: بااحداث این دکل‌ها به ترتیب ۸۸۱ روستای دیگر استان از طریق (LTE) به اینترنت بی سیم متصل می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به مشکل نبود اینترنت در روستا‌های شهرستان‌های مریوان و سروآباد اشاره کرد و یادآور شد: از ۸۸۱ روستایی که قرار است امسال از اینترنت پرسرعت بی سیم بهره‌مند شوند، ۴۵ روستا در سروآباد و ۱۰۰ روستا در مریوان است.

وی مشکل اصلی منطقه سروآباد و مریوان را از لحاظ واگذاری اینترنت پرسرعت، تملک زمین برای احداث سایت اعلام کرد و گفت: کار مجوز احداث، جذب اعتبار و انتخاب پیمانکار برای سایت‌ها انجام شده و تلاش می‌کنیم به زودی مشکل تملک زمین سایت‌ها را با کمک مسئولان شهرستانی و نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی برطرف کنیم.

سعیدی اضافه کرد: قرار است شرکت ایرانسل نیز مشکل آنتن دهی موبایل را در تعدادی از روستا‌های سروآباد رفع کرده و اقدام به نصب دکل کند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ساکنان ۷۸۹ روستای استان کردستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

راه اندازی سایت‌های اینترنت پرسرعت روستایی در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب وراه اندازی ۳۰ سایت اینترنت پرسرعت روستایی در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..