تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلوار پیامبر اعظم(ص) قم فاقد زیرساخت‌های اولیه سرمایه‌گذاری است

بلوار پیامبر اعظم(ص) قم فاقد زیرساخت‌های اولیه سرمایه‌گذاری استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالله جلالی صبح امروز در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم باید با اتخاذ برخی تدابیر شهری و مدیریتی بهبود پیدا کند.

وی با تأکید به نامه فرمانداری در خصوص مصوبه در رابطه به اخذ مجوز تفویض اختیار خرید املاک تا سقف ۳۰۰ میلیارد ریال به شهردار قم از طریق کمیته‌ای معین با رعایت تشریفات قانونی افزود: کمیته تطبیق خواستار تغییر لفظ شهرداری به شهردار در این مصوبه بوده و نیاز به ارسال مصوبه دیگر به فرمانداری نیست.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش ۳۰ درصد کاهش عوارض صدور پروانه دریکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: نظر شورای شهر در این لایحه اصرار بر اعمال آن توسط شهرداری قم است.

جلالی با اشاره به امکان تهاتر و تدبیر در اعمال تخفیف در قبال خریداری چند دستگاه اتوبوس درون‌شهری در مورد لایحه اخذ مجوز کاهش ۳۰ درصد کاهش عوارض صدور پروانه دریکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) ابراز کرد: منوط کردن تخفیف بر تحویل اتوبوس درون‌شهری ممکن بوده برخی مشکلات حقوقی ایجاد کرده و مشکلاتی را به وجود آورد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به مشکلات حمل‌ونقل عمومی شهر قم تصریح کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا با ارائه فرصت تا پایان سال و کاهش عوارض ۳۰ درصدی به‌شرط پرداخت پول نقدی یا تحویل اتوبوس تا پایان سال جاری اتفاق بیفتد.

وی با ابراز رضایت از نسبت مثبت بین هزینه کرد و بودجه سال ۹۶ شورای شهر قم خاطرنشان کرد: کاهش هزینه کرد نسبت به بودجه شورا قابل‌تقدیر و تشکراست، بودجه مصوب شورا در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده، اما هزینه کرد شورا کمتر از ۲ میلیارد تومان است.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به برخی از روابط و نیاز‌های متقابل بین مجموعه مدیریت شهری و شرکت گاز استان گفت: یکی از شرکت‌های خدمات رسان که ارتباط تنگاتنگی با شورای شهر قم در امر خدمات‌رسانی دارد شرکت گاز است.

جلالی با انتقاد از عدم احداث و فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر (ص) گفت: بلوار پیامبر اعظم (ص) یکی از ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری در شهر قم بوده که متأسفانه هنوز زیرساخت‌های ابتدای سرمایه‌گذاری مانند آب و گاز و فاضلاب در آن احداث نشده است.

شهردار قم نیز با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش ۳۰ درصد کاهش عوارض صدور پروانه دریکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: باید از امکان تخفیف عوارض این مصوبه تدبیری اندیشیده شود که نقشی در مسیر رفاه بیشتر شهروندان داشته باشد.

سید مرتضی سقائیان نژاد لایحه اخذ مجوز کاهش ۳۰ درصد کاهش عوارض صدور پروانه دریکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: از محل تخفیف و کاهش عوارض باید بخشی از نیاز‌ها و کمبود‌های ناوگان حمل‌ونقل و عمومی شهر را جبران کرد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلوار پیامبر اعظم(ص) قم فاقد زیرساخت‌های اولیه سرمایه‌گذاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..