تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"بازرگان"در مسابقات پاراآس

ساعت: 12:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1420812

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حرکت خانم بازرگان یک حرکت فرهنگی ارزشمند بود که در مسابقات پاراآسیایی رقم خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،جامعه ورزشی استان زنجان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کردند.

آیت الله شیخ علی خاتمی در این دیدار اظهار داشت: ورزش به دلیل تنوع و تکثر رشته‌های ورزشی گسترده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد، خاطرنشان کرد: باید به این مقوله به ویژه برای قشر جوان توجه ویژه ای شود.

امام جمعه زنجان ورزش را دارای تاثیر گسترده در سلامتی افراد عنوان کرد و افزود: در صورتی که جسم انسان از سلامت برخوردار باشد،دارای سلامت عقل نیز می شود.

آیت الله خاتمی یادآور شد: ورزش موجب پیشگیری از آسیب‌ها شده و باید به این مقوله توجه شود.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه تاکید کرد و گفت: ورزش قهرمانی در عرصه بین‌المللی ابزار مهم تبلیغی برای فرهنگ ایرانی محسوب می‌ شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان رسانه‌های ورزشی یکی از پر مخاطب ‌ترین نشریات به دلیل تاثیرگذاری ورزش دانست و بیان داشت: نتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی و زنجانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی موجب افتخار است.

آیت الله خاتمی گفت: حرکت خانم بازرگان یک حرکت فرهنگی ارزشمند بود که در مسابقات پاراآسیایی رقم خورد.

گفتنی است،صالی و سولماز بازرگان، دو بانوی دو و میدانی‌کار کشورمان به مدال نقره پرتاب نیزه و برنز پرتاب دیسک دست یافتند.

این بانوی زنجانی در هنگام دریافت جایزه خود با داور مرد دست نداد و تنها به احترام به وی اکتفا کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"بازرگان"در مسابقات پاراآس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..