تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳ آبان تبلور اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان است

ساعت: 12:44 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421024

امام جمعه میاندوآب گفت: تجربه تاریخی و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر وقت دشمنان برای ملت و نظام و انقلاب خط و نشان کشیده است؛ مردم پرشورتر و گسترده تر در صحنه حاضر شده و پاسخ محکمی به آنان داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب در سخنانی با اشاره به برنامه ریزی ها و توطئه ها دشمنان، اظهار کرد: دشمنان به دنبال تشدید فشار بر روی مردم و کشور هستند تا به اهداف خود برسند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان تحریم های دو مرحله ای ۹۰ و ۱۸۰ روزه را برنامه ریزی کرده و اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن عمدا مرحله دوم تحریم ها را ۱۳ آبان تعیین کرده است و می خواهد جلوی صادرات نفت و سایر محصولات را بگیرد تا به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضربه بزند و در این راستا به دنبال مذاکره با دیگر کشورها نیز رفته اند و می خواهند خرید نفت از ایران را قطع کنند.

وی با بیان اینکه بحول قوه الهی دشمنان به اهداف خود دست نمی یابند، تصریح کرد: در کنار اقداماتی که برای مقابله با تحریم ها صورت می گیرد، ایران به لحاظ جغرافیایی شرایطی دارد که دشمنان را در دست یابی به اهداف خود ناکام می سازد.

حسن زاده اظهار کرد:  دور زدن تحریم و تقویت بازارهای مرزی از جمله اقداماتی است می توان با انجام آنها جلوی اثرات تحریم و آثار تورمی ناشی از آن را گرفت.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و با تاکید بر حضور پرشور در این راهپیمایی دشمن شکن، افزود: ۱۳ آبان مهم ترین امتحان برای امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه داستان قیام مختار نمونه ای از عبرت های تاریخی است، گفت: نباید مانند یاران مختار بود و مختار را در میدان تنها گذاشت بلکه باید همراه مختار بود و دشمن را شکست داد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه اکنون زمان انتقام گیری و مچ گیری نیست و زمان همدلی است، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز امتحان است و تمام هم و غم دشمن این است که مانع از حضور مردم در صحنه شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مردم ایران با تحریم ها تسلیم دشمن نمی شوند، تصریح کرد: ضرر دو قطبی و چندقطبی بیشتر از تحریم ها است و دشمن نیز بر روی آن برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان تبلور اتحاد، همدلی و همزبانی و استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: ۱۳ آبان یک حرکت ملی است که اقشار مختلف مردم و گروههای سیاسی با بصیرت در صحنه حاضر شده و پاسخی محکم به دشمنان می دهند و مانند یاران امام حسن(ع) که بی بصیرت بودند، نباشند.

حسن زاده با اشاره به اینکه اگر ۱۳ آبان را متعلق به گروه یا فرد خاصی بدانیم، کوتاه فکری است، تصریح کرد: ۱۳ آبان متعلق به فرد خاصی نیست بلکه متعلق به همه است و همه حتی با نگرش سیاسی متفاوت باید در آن شرکت کنند و نباید اختلافات شخصی را به فضای عمومی و جامعه کشاند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در شرایط جنگ احزاب قرار داریم، اظهار کرد:  دشمن همه در یک طرف قرار گرفته و تمام هم و غم خود را برای مقابله با نظام و انقلاب به کار گرفته و باید بصیرت داشت و زمان شناس و موقعیت شناس بود و اینگونه نباشد که زمانی از خواب بیدار شویم که کار از کار گذشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان همه اقدامات را رصد می کنند و دوربین آنها روی حضور ۱۳ آبان زوم کرده است، افزود: ان شالله روز ۱۳ آبان همدل و همصدا در صحنه حاضر شده و باشعارهای انقلابی و دشمن شکن پاسخ محکمی به دشمنان می دهیم.

حسن زاده تصریح کرد: تجربه تاریخی و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر وقت دشمنان برای ملت و نظام و انقلاب خط و نشان کشیده است؛ مردم پرشورتر و گسترده تر در صحنه حاضر شده و پاسخ محکمی به آنان داده اند و امسال نیز قطعا یک ۱۳ آبان تاریخی و پرشور را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳ آبان تبلور اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..