تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۵۰ موسسه قرآنی در آذربایجان غربی فعالیت دارند

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421023

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ موسسه و خانه قرآنی در استان، از تخصصی کردن فعالیت موسسات قرآنی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام محمد داداش زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه این طرح تا پایان سال  در استان اجرایی می شود اظهار داشت: متاسفانه بیشتر موسسات قرآنی آموزش های خود را بر روی آموزش های عمومی قرآن کریم متمرکز کرده اند و در زمینه ارائه آموزش های تخصصی فعالیت های قابل توجهی نداشته اند.

وی، با اشاره به فعالیت ۳۵۰ موسسه و خانه قرآنی در سطح استان عنوان کرد: از موسسات قرآنی استان که ظرفیت، امکانات و توان ارائه آموزش های تخصصی قرآن دارند تقاضا می‌شود ضرورت اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، برای اجرایی کردن این طرح در گام اول اقدام به برگزاری دوره های مدیریتی و تخصصی برای مدیران موسسات قرآنی کرده ایم افزود: امسال تمامی فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده برای موسسات قرآنی بر اساس سطح بندی و کیفیت فعالیت های موسسات قرآنی انجام می‌شود و امسال به جای تجلیل از همه موسسات قرآنی تنها از موسسات برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی، از ساماندهی روحانیون مستقر در استان نیز خبر داد و اظهارداشت: هم اکنون ۱۲۰ روحانی مستقر در سطح استان فعالیت می کند که تاپایان سال تمامی فعالیت های روحانیون مستقر در سطح استان ساماندهی می شود.

حجت الاسلام داداش زاده، با اشاره به اینکه استان دارای پتانسیل بزرگ در حوزه فرهنگی است تصریح کرد: آذربایجان غربی تاکنون در سامانه سجام جزو استان های برتر کشوری است و اگر برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد می توان از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره برداری را بعمل آورد.

وی، از روحانیون مستقر به عنوان سفیران دینی و فرهنگی در جامعه نام برد و عنوان کرد: تقویت و توسعه دین داری و دین مداری از مهمترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است و روحانیون مستقر با احساس مسئولیت و تلاش شبانه روزی، علاوه بر رسیدگی به احوالات روحی اهالی روستاها، به مشکلات و مسائل مادی و زندگی آنها نیز رسیدگی می‌کنند و دغدغه حل مشکلات آنان را دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۵۰ موسسه قرآنی در آذربایجان غربی فعالیت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..