تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب ۷۵۶ انشعاب فاضلاب شهری در خوی

ساعت: 11:49 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1420992

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از نصب ۷۵۶ فقره انشعاب فاضلاب در شش ماهه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سلطانعلی ولیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز ، با اشاره به اینکه عملیات نصب انشعاب فاضلاب در شهر خوی با شتاب مناسبی در حال اجرا است، اظهار داشت: ۷۵۶ فقره انشعاب فاضلاب در شش ماهه اول سالجاری نصب شده است.

وی، طول شبکه فاضلاب در شهر خوی را بیش از ۳۲۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: درصد برخورداری شهروندان شهر خوی از شبکه مدرن فاضلاب ۵۷ درصد است.

رئیس اداره آب و فاضلاب خوی، با اشاره به نصب انشعاب فاضلاب در شهرک‌ ولیعصر شهر خوی افزود: به دلیل عدم وجود شبکه فاضلاب در سالهای گذشته و ناکافی بودن چاههای جذبی و سپتیک های داخل مجتمع ها به طوری که فاضلاب آنها پس از تکمیل ظرفیت به داخل جویها هدایت می شدند و مشکلات بهداشتی فراوانی برای اهالی منطقه ایجاد می کردند. این کار تهدیدی برای سلامتی عمومی تبدیل شده بود، شرکت آب و فاضلاب خوی با درک این مهم اقدام به اجرای خطوط انتقال و جمع آوری فاضلاب در شهرک ولیعصر(عج) خوی کرد و با اولویت اقدام به نصب مجتمهای مسکونی کرد بطوریکه در ۶ ماهه اول سالجاری مجتمع های مسکونی بوستان، گلستان، فرهنگیان ۱ از نعمت فاضلاب بهره مند شده اند.

وی، به نصب انشعابات فاضلاب در شهر خوی اشاره کرد و افزود در مناطقی که شبکه فاضلاب اجرا شده واگذاری و نصب انشعابات به سرعت انجام می پذیرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب خوی از عمده مناطقی که نصب انشعابات فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری در شهر خوی انجام شده، به کمربندی حجازیفر ، ۲۰ متری جانبازان ، ۹۴ دستگاه و منطقه یدیلر خوی اشاره کرد.

ولیزاده، ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های فاضلاب جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست و بهداشت عمومی از شهروندانی که تا کنون اقدام به خرید انشعاب فاضلاب ننموده‌اند خواست تا با در دست داشتن آخرین صورتحساب آب بهاء به واحد امور مشترکین شرکت آبفای خوی مراجعه کنند و نسبت به خرید اشتراک فاضلاب اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب ۷۵۶ انشعاب فاضلاب شهری در خوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..