تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت عاشقان امام حسین(ع) از استکهلم تا کربلا

موکببه گزارش خبرنگارتکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛چند سالی است که پیاده‌روی میلیونی اربعین سیدالشهدا (ع)، بسیاری از مناسک مرتبط با این روز را تحت تأثیر خود قرار داده است و این آیین زیبا به‌واسطه جمعیت میلیونی خود و حضور زائران امام حسین علیه السلام از بسیاری کشور‌ها در کربلا، تبدیل به یکی از مهم‌ترین رخداد‌های سال شیعیان و حتی جهان اسلام شده است.دراین میان حضور ایرانیان خارج از کشور که برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی به کربلا آمده اند ؛بسیار حایز اهمیت است .

پای عشق که درمیان باشد...
پُشت پا می‌زنی به هرچه
هست و... نیست!
قرض کرده‌اند تا موکب
به پا کنند!
از استکهلم آمده‌اند!
...

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت عاشقان امام حسین(ع) از استکهلم تا کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..