تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفاری ۴۰ هزار متر با سرمایه گذاری نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان توسط ایمیدرو در نیمه اول سال

مدیر اکتشاف ایمیدرو خبر داد: از سال ۹۳ تاکنون ۶۶ هزار کیلومتر مربع پهنه اکتشافی به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش شمانیوز:علی اصغرزاده گفت: از سال ۹۳ تاکنون در مجموع از ۳۰۵ هزار کیلومتر پهنه‌های در اختیار ایمیدرو، ۵ پهنه با مساحت ۶۶ هزار کیلومتر مربع به بخش خصوصی واگذار شده و در ۲۲۵ هزار کیلومتر مربع از پهنه‌ها فاز‌های شناسایی و پی جویی به اتمام رسیده و آزاد شده و در ۸۰ هزار کیلومتر مربع پهنه جدید در حال انجام کار هستند.

وی یادآور شد: ایمیدرو طی سال‌های اخیر عملیات اکتشافی وسیعی را به مساحت ۳۰۵ هزار کیلومتر مربع آغاز و تاکنون ۴۰۰ ناحیه امیدبخش معدنی را شناسایی کرده است.

اصغرزاده افزود: همچنین در بخش برداشت ژئوفیزیک هوایی پیشرفت خوبی حاصل شده و تا پایان شهریورماه ۹۷ بیش از ۱۶ هزارکیلومتر مربع ژئوفیزیک هوایی انجام شده است.

مدیر اکتشاف ایمیدرو در ادامه خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری عملیات حفاری ۴۰ هزار و ۳۰۰ متر با سرمایه گذاری اکتشافی ۳۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفاری ۴۰ هزار متر با سرمایه گذاری نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان توسط ایمیدرو در نیمه اول سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..