تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرنگی کار 36 ساله در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت های جهانی!/گرایی جوانترین کشتی گیر

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ترکیب تیم ایران محمدرضا گرایی فرنگی کار شیرازی در وزن 67 کیلوگرم با 22 سال سن جوانترین و مسلم نادری خادم فرنگی کار اهل مشهد در وزن 55 کیلوگرم با 36 سال سن با تجربه ترین عضو تیم ملی هستند.

مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم اهل ایذه متولد سال 1371، محسن حاجی پور در وزن 63 کیلوگرم 30 ساله اهل آمل، محمدعلی گرایی در وزن 72 کیلوگرم ساکن شیراز 24 ساله، پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم، متولد سال 1372 اهل تهران، سعید عبدولی، زاده اندیمشک و متولد سال 1368 در وزن 82 کیلوگرم، حسین نوری و مهدی علیاری متولدین سال های 1369 و 1367 به ترتیب اهل شهرهای کرج و شهریار در اوزان 87 و 97 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم اهل شهر قدس و متولد سال 1368 سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی مجارستان هستند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران از پنج شنبه 3 آبان ماه با میانگین سنی 27 سال سن، در رقابت های جهانی مجارستان شرکت می کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

میانگین سنی 27 سال برای فرنگی کاران در رقابت های جهانی مجارستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرنگی کار 36 ساله در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت های جهانی!/گرایی جوانترین کشتی گیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..