تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم روز پارالمپیک در تهران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ( دوشنبه ) ۳۰ مهرماه به مناسبت هفته پارالمپیک مجموعه ورزشی میلاد نور در تهران میزبان بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز از مدارس استثنایی بود.

برگزاری مراسم روز پارالمپیک در تهران

این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شد و دانش آموزان در زمین چمن در قسمت های که مشخص شده بود به انجام ورزش پرداختند و پس از آن در سالنی که برای برگزاری مراسم مهیا شده بود وارد شدند.

مسئولان فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک و رئیس مدارس استثنایی تهران در ابتدای این مراسم مدال هایی را به صورت نمادین بر گردن دانش آموزان انداختند.

در این مراسم ملی پوشان پآراسیایی کشورمان نیز حضور داشتند تا انگیزه ای برای دانش آموزان باشند.

برگزاری مراسم روز پارالمپیک در تهران

صادق بیگدلی، داوود علیپوریان، مجید کاکوش، روح الله رستمی، جاوید احسان شکیب از ملی پوشان و مدال آوران بازی های پارا آسیایی جاکارتا هستند که در این مراسم حاضر شدند.

در این مراسم چهره های ورزشی مانند حمید استیلی و بهنام ابوالقاسم پور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

کهتری: بهترین تیم تاریخ پاراتیروکمان راهی مسابقات جهانی می‌شود

کهتری: بازی‌های جاکارتا حکم پارالمپیک را دارد

تاریخچه حضور ایران در پارالمپیک

انتهای پیام/

برگزاری مراسم هفته پارالمپیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم روز پارالمپیک در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..