تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار خیره کننده رونالدو در گلزنی

۷۸۷۶۵۴

۹۲۰ بازدید

مهاجم پرتغالی یوونتوس با ۴۰۰ گل بهترین گلزن پنج لیگ برتر اروپا است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو شنبه با گلزنی در دیدار یوونتوس و جنوا (تساوی یک بر یک) توانست یک رکورد جدید به ثبت برساند. مهاجم پرتغالی تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا نخستین بازیکن در تاریخ باشد که ۴۰۰ گل در پنج لیگ برتر اروپا (اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه) به ثمر می‌رساند.

بازیکن یوونتوس با وجود این که شروع خوبی در سری A نداشت و نتوانست در سه بازی نخست خود با این تیم گلزنی کند، اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد و دوباره به دوران اوج خود باز گشته است. او در ۹ بازی پنج گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.

رونالدو پیش از این با پیراهن رئال مادرید از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸، ۳۱۱ بار گلزنی کرد. پیش از آن نیز با پیراهن منچستریونایتد ۸۴ بار گل به ثمر رسانده بود. به همین خاطر او در صدر برترین گلزنان پنج لیگ برتر اروپا قرار دارد. لیونل مسی در جایگاه دوم قرار دارد و تنها یازده گل با مهاجم پرتغالی فاصله دارد. تفاوت رونالدو با ستاره آرژانتینی در این است که مسی تنها در بارسلونا بازی کرده است و همه گل‌هایش در لالیگا به ثبت رسیده است.

در فهرست بازیکنانی که بیش از ۲۵۰ گل در پنج لیگ برتر اروپا به ثمر رساندند نام دو اسپانیایی دیده می‌شود. رائول گونسالس و تلمو سارا در این فهرست قرار دارند. مهاجم پیشین رئال مادرید در ۲۲۸ بازی توانست ۲۵۶ گل به ثمر برساند. رائول در شالکه نیز ۲۸ گل به ثمر رساند . این‌ در حالی است که سارا تنها برای اتلتیک بیلبائو بازی کرد و ۲۵۳ گل در لالیگا به ثمر رساند.

علاوه بر رونالدو و مسی که هر هفته‌ به تعداد گل‌های خود اضافه می‌کند، تنها بازیکنی که در این فهرست هم‌چنان در حال‌ بازی کردن است، زلاتان ایبراهیموویچ است. مهاجم سوئدی ۲۶۸ گل به ثمر رسانده است. او در همه لیگ‌های برتر اروپا به جز بوندسلیگا گلزنی کرده است. ایبراهیموویچ در لالیگا با پیراهن بارسلونا، در سری A با اینتر، میلان و یوونتوس در لیگ برتر با منچستریونایتد و در لیگ فرانسه با پاری ‌سن‌ ژرمن بازی کرده است.

در ادامه آمار گلزنان برتر در ۵ لیگ‌ معتبر اروپا را مشاهده می‌کنید:

آمار خیره کننده رونالدو در گلزنی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار خیره کننده رونالدو در گلزنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..