تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد فوق العاده تیم گل گهر

اگر چه تیم گل گهر در بازی دیروز با قشقایی موفق به کسب سه امتیاز نشد اما با زدن 3 گل به این تیم شمار گل های خود را به عدد 20 رساند.

رکورد فوق العاده تیم گل گهر

گل گهر این تعداد گل را در 8 بازی به ثمر رسانده و این سبب شده معدل گل 2.5 برای این تیم در هر بازی به ثبت برسد که این یک رکورد فوق العاده است.


جالب اینکه تیم سپاهان در لیگ برتر هم همین تعداد گل را به ثمر رسانده در حالی که یک بازی بیشتر انجام داده است. البته تفاوت های دیگری هم بین این دو تیم وجود دارد. گل گهر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در صدر قرار دارد اما تیم سپاهان در رتبه دوم ایستاده است.


با استناد به این آمار می توان گفت در حال حاضر گل گهر تهاجمی ترین تیم فوتبال ایران بشمار می رود.


گل گهر سال های سال است که در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد اما تا اکنون موفق به صعود به لیگ برتر نشده است. وینکو هم شرایطش همانند گل گهر است و با وجود سال ها حضور در دسته اول به لیگ برتر صعود نکرده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/606070

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد فوق العاده تیم گل گهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..