تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروان دانشجویان پیام نور بجنورد به کربلا اعزام شدند

کاروان هیئت دانشجویی فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد در آستانه اربعین به کربلا اعزام شدند.


به گزارش سایت پی ان یو نیوز شب گذشته، کاروان هیئت فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین به سمت کربلا به حرکت درآمد.

حسین جهانی، مسئول هیئت فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: امسال برای پنجمین بار این هیئت کاروان خود را به سفر اربعین اعزام خواهد کرد.

جهانی ادامه داد: هیئت دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد نشان داده که یک هیئت انقلابی است و در همین راستا به‌صورت پرشور مراسم پیاده‌روی اربعین را در متن برنامه‌های هیئت قراردادیم

مسئول هیئت فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد خاطرنشان کرد: ما در این سفر سه روز در نجف اقامت داریم و مدت پیاده‌روی نیز ۴ روز در نظر گرفته‌شده است و سپس ۲ روز در کربلا خواهیم بود و درنهایت ۱۱ آبان به مقصد بجنورد خواهیم رسید.

وی در پایان با به اشاره به این‌که کاروان این هیئت ازجمله بزرگ‌ترین کاروان‌های زیارت اربعین خراسان شمالی است و متقاضیان زیادی برای حضور در آن وجود دارد، تصریح کرد: درمجموع ۱۷۰ نفر را به این سفر اعزام خواهیم کرد که از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر خواهر و حدود ۷۰ نفر نیز برادر هستند و امیدواریم بتوانیم سفر معنوی بسیار مناسبی را برای محبان اهل‌بیت برقرار کنیم.

گفتنی است هیئت فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد از بدو فعالیت خود در این دانشگاه سعی بر آن داشته که همواره در راستای هیئت تراز انقلاب حرکت کرده و برنامه‌های خود را آمیخته با مسائل روز برگزار کند.

لازم به ذکر است قریب به ۹ هزار نفر تاکنون از خراسان شمالی برای زیارت اربعین اقدام به ثبت‌نام در سامانه سماح کرده‌اند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروان دانشجویان پیام نور بجنورد به کربلا اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..