تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک اینترنشنال تایوان نقل و انتقالات با ایران را متوقف می‌کند

بانک اینترنشنال تایوان نقل و انتقالات با ایران را متوقف می‌کند

بین الملل > دیپلماسی - میزان نوشت: خبرگزاری رویترز گزارش داد که بانک «مگا اینترنشنال کامرشیال» تایوان نقل و انتقالات خود را با ایران به پایان می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری رویترز در گزارش نوشته است که بانک «مگا اینترنشنال کامرشیال» تایوان نقل و انتقالات خود را با ایران به پایان می‌رساند.

 بانک «مگا اینترنشنال کامرشیال» تایوان

 رویترز به نقل از مقامات ارشد این بانک تایوانی اعلام کرده که این اقدام به دلیل تحریم‌های آمریکا صورت می‌گیرد.

ماه آگوست ۳ منبع آگاه به رویترز گزارش داده بودند که بانک مگا اینترنشنال کامرشیال قصد دارد بعد از ماه نوامبر سازوکار مراودات بانکی بین ایران و تایوان را متوقف کند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک اینترنشنال تایوان نقل و انتقالات با ایران را متوقف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..