تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی نوای خرّم تمدید شد

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) تا روز پنجشنبه دهم آبان ماه تمدید شد.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه‌ها و الگو‌های موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال ۸ تا ۱۶ آذر ماه سال ۹۷ توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی نوای خرّم تمدید شد

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

 تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی نوای خرّم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی نوای خرّم تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..