تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن ۱۱ کرم از چشم کودک چینی! +فیلم

خارج کردن 11 کرم از چشم کودک چینی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پزشکان بیمارستانی در چین پس از معاینه چشم کودکی که توسط والدینش به بیمارستان منتقل شده بود با صحنه ای حیرت آور مواجه شدند. آنها حین معاینه متوجه تعدادی کرم شدند که در چشم این نوزاد 5 ماهه وجود داشتند.

در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است پزشکان را در حال خارج کردن چندین کرم از داخل چشم نوزادی نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که پزشکان با استفاده از موچین 11 کرم را در حالی که زنده هستند از چشم این کودک خارج می کنند. حدود 21 دقیقه طول کشید تا پزشکان موفق به خارج کردن تمام کرم ها از چشم کودک شوند.

گفته می شود این کودک در اثر تماس با حیوانات خانگی یکی از همسایگان و انتقال یک نوع کرم انگلی به تلازیا کالیپدیا دچار شده بود. این کرم ها اغلب چشم حیوانات خانگی از جمله گربه ها و سگ ها را تحت تاثیر قرار می دهند و در موارد اخیر در دو قاره آسیا و اروپا انتقال آن از این حیوانات به انسان نیز مشاهده شده است.

گفتنی است؛ ویدئوی خارج کردن تعدادی کرم از چشم این کودک چینی در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز خبر خارج کردن یک سوسک از گوش یک زن چینی خبرساز شده بود. ورود یک سوسک به گوش این زن جوان چینی موجب شد تا او یکی از گوش هایش را از دست بدهد. پس از انجام آزمایش مشخص شد که این سوسک پس از خزیدن، خود را به پرده گوش این زن جوان رسانده و سوراخی را در پرده گوش او ایجاد کرده است. پزشک بیمارستان رنکانگ منطقه دانگوان در استان گوانگ دونگ چین توانستند این سوسک مرده را از داخل گوش این زن 20 ساله خارج کنند.

انتهای پیام/

حیرت پزشکان از هجوم کرم ها به چشم نوزداد چینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن ۱۱ کرم از چشم کودک چینی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..