تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدادی از مواکب چذابه تخریب شدند/حرکت زائران روان است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ غلامعباس هزاریان فرماندار دشت آزادگان گفت : تعدادی از مواکب چذابه که ایمن نبودند، شب گذشته با طوفان شدید تخریب شدند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات لازم از قبل فراهم شده بود، افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا از قبل جلسات مختلف خصوصا ستاد بحران را تشکیل و هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

فرماندار دشت آزادگان گفت: از ساعت ۲۳ شب گذشته تا لحظاتی قبل که دیگر وضعیت هوای مرز چذابه عادی است، در کنار زائران بودیم و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

هزاریان بیان کرد: هرچند طوفان شدید و بعد هم بارندگی تا صبح با هم ادامه داشت، ولی روان سازی مسیر برای زائران به خوبی انجام شد و حرکت زائران به سمت عراق بسیار روان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خسارت‌های وارد شده جزئی است، گفت: با نیرو‌های مستقر در مرز هماهنگ شده تا با کمک موکب داران آن تعداد اندک مواکبی که تخریب شده را از نو بازسازی کنند.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدادی از مواکب چذابه تخریب شدند/حرکت زائران روان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..