تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به روز شدن حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی از امسال/ تسویه حساب تدریجی معوقات

اللهیار ترکمن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

به روز شدن حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی/ تسویه حساب تدریجی معوقات براساس تخصیص اعتباراتعلی اللهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی با توجه به ردیف اعتباری ویژه‌ای که برای این منظور در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید ردیف اعتباری 300 میلیارد تومانی برای معلمان خرید خدمات آموزشی در نظر گرفته شده است حقوق آنها در سال تحصیلی جاری به روز خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این حقوق سرباز معلم‌ها و حق‌التدریسی‌ها را به روز کردیم و اکنون قصد داریم تا حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی هم به روز شود و با توجه به ردیف بودجه محقق خواهد شد نهایتا احتمال دارد این موضوع با یک ماه تاخیر به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: معوقات معلمان خرید خدمات آموزشی خرداد ماه تسویه می‌شود

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بیان کرد: البته به معلمان خرید خدمات آموزشی بدهی 4ماهه‌ای از اسفند تا خرداد داریم که به تدریج این بدهی با توجه به تخصیص‌هایی که دریافت می‌کنیم، پرداخت خواهد شد برای سال تحصیلی جدید هم مشکلی نخواهیم داشت چرا که اعتبار 300 میلیارد تومانی با توجه به محاسبات تعداد نیروی برای پرداخت حقوق مهر تا اسفند معلمان پیش‌بینی شده بود.

اللهیار ترکمن با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تا پایان سال تحصیلی مشکل پرداختی برای معلمان خرید خدمات آموزشی وجود نداشته باشد، گفت: برای اینکه مشکلی در پرداخت‌ها وجود نداشته باشد با توجه به تخصیص‌هایی که می‌گیریم تهاتر می‌کنیم تا حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی به روز باشد و مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

انتهای پیام/

حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی به روز می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به روز شدن حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی از امسال/ تسویه حساب تدریجی معوقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..