تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید داخلی دارو‌های نانویی جدید برای از پای درآوردن سرطان

تولید دارو‌هایی نانویی جدید برای درمان بیماری سرطانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به ساخت داروهایی مخصوص به کمک تکنولوژی نانو شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در باره داروهای نانویی که این شرکت تولید می‌کند، گفت: شرکت ما سه دارو تولید می‌کند که نمونه اول آن از زردچوبه تشکیل می‌شود.

وی درباره داروی مخصوصی که از زردچوبه ساخته می‌شود، اظهار کرد: این دارو ضد التهاب است و از التهاب و سرطان جلوگیری می‌کند.

داروهای مخصوصی که در لیست بیمه قرار گرفته‌اند

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به داروهای دیگری که این شرکت تولید می‌کند، گفت: محصول دیگر ما ژل مخصوص است که برای درمان بیماری سالک استفاده می‌شود و با استفاده این ژل بیمارانی که مبتلا به سالک هستند، درمان می‌شوند.

وی درباره آمپول‌هایی که این شرکت تولید می‌کند،‌ گفت: برای درمان شیمی ‌درمانی و کمک به افرادی که دچار سرطان تخمدان هستند، تجویز می‌شود و به صورت آمپول به افراد تزریق می‌شود.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه داروی اول این شرکت اکنون در لیست بیمه قرار گرفته‌اند، گفت: داروهایی که به صورت مستقیم برای درمان بیماری‌ها به کار می‌روند اکنون در لیست بیمه قرار گرفته‌اند و افراد می‌توانند این داروها را به راحتی و با قیمتی کم خریداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید داخلی دارو‌های نانویی جدید برای از پای درآوردن سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..