تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارآگاه خصوصی در آستانه نهایی شدن

ساعت24 -رئیس پلیس آگاهی ناجا آخرین مراحل استخدام کارآگاه خصوصی را تشریح کرد.

سردار محمدرضا مقیمی درباره آخرین اقدامات صورت برای استخدام کارآگاه خصوصی اظهار کرد: این موضوع در دست پیگیری است، بحث کلان آن تمام شده و منتظر صدور مجوز برای انجام این کار هستیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره تعیین دستمزد برای کارآگاهان خصوصی خاطرنشان کرد: در این موضوع زیاد به دنبال دستمزد و هزینه نیستیم، منظور از انجام این کار درآمد نیست، این کار بدین منظور انجام می‌شود که پرونده‌های باقی‌مانده از قبل با استفاده از کارشناسان و بازنشستگان جبران شود و ممکن است فقط هزینه‌های عملیاتی پرونده‌ها تأمین شود، در حقیقت این کار مانند بحث کارآگاه در کشورهای خارجی دیده نشده است.

وی با بیان اینکه ما (پلیس) به عنوان مجری و ضابط قوه‌قضاییه حتماً باید در این فضا حضور داشته باشیم‌، متذکر شد: در این کار، تیمی از مأموران پلیس آگاهی به عنوان ضابط و کارآگاه بازنشسته شکل می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، تا پیش از این موضوع فعالیت کارآگاهان خصوصی در ایران هیچگاه تا این اندازه جدی نشده بود؛ موضوعی که با محقق شدن آن و به کارگیری کارآگاهان زبده و بازنشسته پلیس می‌توان امیدوار بود که حل معمای برخی پرونده پلیسی قدیمی و به سرانجام رسیدن پرونده‌های معوق بهتر و سریعتر انجام شود؛ مساله‌ای که نهایی شدنش کمک زیادی به پلیس آگاهی خواهد کرد.

پیش‌تر و در دی سال 90 نیز سردار سیدحسن بتولی رئیس پلیس وقت آگاهی ناجا با تأکید بر راه‌اندازی دفاتر کارآگاهان خصوصی، نخستین هدف در تشکیل این دفاتر را مشاوره به مردم دانسته بود و با اشاره به تجارب کارآگاهان بازنشسته، این دفاتر را راهی برای آشنایی بیشتر پلیس با آخرین روش‌ها و شگردهای کلاهبرداری عنوان و با تاکید بر خدمت‌رسانی بهتر به سازمان‌های دیگر از جمله بیمه‌ها با بهره‌مندی از توان کارآگاهان خصوصی خاطرنشان کرده بود: تشکیل کارآگاه خصوصی ابزار جدیدی است که متناسب با شرایط امروز جامعه و توانمندی‌های پلیس، باید از آن در جهت پیشگیری از جرایم استفاده کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران پویا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارآگاه خصوصی در آستانه نهایی شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..