تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد، چند بازی ملی تا چمپیونشیپ

۷۸۷۴۵۵

۱۱۷ بازدید

چانه‌زنی با اتحادیه فوتبال انگلیس جدی‌تر شده و مدیران ناتینگهام‌فارست با تمرکز بیشتری برای حل مشکل انصاری‌فرد اقدام می‌کنند. مشکلی که شاید در روزهای آینده حل شود و کریم در چمپیونشیپ بازی کند.

ایران ورزشی: مشکل کریم انصاری‌فرد برای حضور در ناتینگهام‌فارست هنوز حل نشده و کسی نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظار شماره 10 تیم ملی ایران است. کریم با ناتینگهام‌فارست به توافق نهایی رسیده اما فعلا دریافت ویزای کار برای او با مشکلاتی مواجه شده. ویزای کار در انگلیس، بخصوص برای بازیکنان آسیایی سخت و با استفاده از بند و تبصره‌های فراوانی صادر می‌شود.

پیش روی بازیکنان آسیایی که قصد بازی در لیگ برتر و چمپیونشیپ را دارند، قوانین سختی وجود دارد. نمونه‌اش انجام حداقل 70 درصد از بازی‌های ملی در یک سال اخیر. این قانون باعث شده تا انصاری‌فرد برای بازی در ناتینگهام‌فارست با مشکلات متعددی روبه‌رو شود.

کریم در 70 درصد از بازی های یک سال اخیر تیم ملی حضور نداشته و به همین دلیل صدور ویزای کار برای او به بن‌بست خورده. البته او قصد دارد از تبصره‌های موجود در قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس استفاده کند و ویزای کار در انگلیس را بگیرد. تبصره‌ها هم مشخص‌اند. حضور در بازی‌های ملی، حتی در صورت نیمکت‌نشینی یا انجام 50 درصد از آن‌ها و البته تجربه بازی در جام جهانی.

انصاری‌فرد، چند بازی ملی تا چمپیونشیپ

انصاری‌فرد در تلاش است تا از این تبصره‌ها استفاده کند و بعد از نهایی شدن قرارداد با ناتینگهام‌فارست، برای این تیم در چمپیونشیپ بازی کند. فعلا لوییس گرابان در خط حمله ناتینگهام‌فارست 5 گل زده و مشکلات این تیم را تا حدودی حل کرده اما آیتور کارانکا همچنان چشم به حضور انصاری‌فرد دارد تا قدرت هجومی این تیم افزایش پیدا کند.

ناتینگهام‌فارست این هفته مقابل نوریچ‌سیتی و در ورزشگاه خانگی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا با 19 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کند. همین مسئله باعث شده تا چانه‌زنی با اتحادیه فوتبال انگلیس جدی‌تر شود و مدیران این باشگاه با تمرکز بیشتری برای حل مشکل انصاری‌فرد اقدام کنند. مشکلی که شاید در روزهای آینده حل شود و دوران دوری انصاری‌فرد از رقابت‌های باشگاهی به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد، چند بازی ملی تا چمپیونشیپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..