تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا نویسنده زن انقلابی از شهدای مدافع حرم نوشت؟

راضیه تجار در کتاب جدیدش سراغ اتفاقات اوایل انقلاب می رود/ چرا تجار برای شهدای مدافع حرم نوشت

راضیه تجار نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص کتاب در دست نگارشش گفت: کتاب جدیدی در دست نگارش دارم که روایتی است درباره اتفاقاتی که اوایل انقلاب رخ می دهد. علاوه بر نگارش کتاب کار اجرایی هم انجام می دهم و در دوره جدید فعالیت انجمن قلم، به عنوان دبیر این انجمن انتخاب شدم.

وی افزود: آخرین کتابی که منتشر کردم «اسم تو مصطفی است» نام دارد. انتشارات روایت فتح این کتاب را منتشر کرد و در نمایشگاه بین المللی کتاب در سال جاری عرضه و با استقبال خوبی روبرو شد. پس از نمایشگاه کتاب هم این کتاب تجدید چاپ شد. این کتاب درباره شهید مصطفی صدرزاده اولین شهید مدافع حرم است. به روایتی نگاه زنانه ای بر داستان «اسم تو مصطفی است» حاکم است. کتاب را از دید همسر شهید نوشتم و حاکمیت نگاه زنانه در آن به همین دلیل است.

این نویسنده با اشاره به دلیل اینکه کتاب اسم تو مصطفی است را درباره شهدای مدافع حرم نوشته است، بیان کرد: همیشه پرونده شهدا برای من باز بوده است. شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه همان شهدای دوران دفاع مقدس هستند؛ چون اگر با  سیاست امروز نگاه کنیم می بینیم مرزها گسترده شدند. مرزها برای دفاع از حرم، حریم و ارزش ها منبسط شده اند.کسی که در خارج از مرزهای ایران می جنگد، همان چیزهایی  را مدنظر دارد که در ذهن شخصی است که  برای کشور می جنگد. خوشحالم توانستم کتاب «اسم تو مصطفی است» را در طول دو سال بنویسم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا نویسنده زن انقلابی از شهدای مدافع حرم نوشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..