تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا

۷۸۷۴۷۵

۷۶۵ بازدید

ورزش سه: سپاهان تا پایان هفته نهم موفق به ثبت 20 گل شده و جالب توجه اینکه 8 گل بیشتر از صدرنشین لیگ برتر به ثمر رسانده است.

 پس از دیدار سپاهان برابر نساجی مازندران که بار دیگر شاهد یک بازی زیبا از تیمی بودیم که امیرقلعه نویی هدایت را برعهده دارد، حواشی زیادی پیرامون نحوه داوری در مسابقه ایجاد شد ولی یک واقعیت کتمان ناپذیر وجود دارد و آن هم اینکه تیم امیرقلعه نویی امسال پای ارائه فوتبال های زیبا و پر گل بوده و در کنار تلاش برای اراده فوتبال تهاجمی موفق به کسب نتیجه هم شده است.

کمبود فوتبالیست های خلاق در لیگ ایران سبب شده تا بسیاری از مربیان اولویت خود را به تاکتیک های تدافعی معطوف کنند و شاید به همین دلیل باشد که 13 تیم حاضر در جدول 16 تیمی مسابقات 10 گل یا کمتر ثبت کرده اند که این موضوع بیش از هر چیزی می تواند نشان دهنده تفکرات تدافعی و البته فوتبال شدیدا فیزیکی در ایران باشد.

آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا

با این حال سپاهان که با یک امتیاز اختلاف نسبت به پدیده با 19 امتیاز از 9 بازی رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد، 20 گل به ثمر رسانده که میانگین بیشتر از دو گل در هر بازی را ثبت می کند و وقتی این موضوع پراهمیت تر جلوه می کند، که بدانیم، تیم اول و سوم که به ترتیب پدیده و پرسپولیس هستند، به ترتیب بیشتر از 12 و 8 گل به ثمر نرسانده اند.

نگاهی به لیگ های معتبر دنیا به وضوح نشان دهنده اختلاف سطح فوتبال ایران و جهان است؛ با ذکر این نکته که سپاهان تا حدودی توانسته آمارش را به تیم های معتبری که در لیگ های دشوار بازی می کنند، نزدیک کنند.

آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا

در پایان هفته نهم رقابت های بوندسلیگا دورتموند 27 گل وارد دروازه حریفانش کرده ولی این آمار در اسپانیا و ایتالیا کمتر است. در کالچیو یوونتوسِ صدرنشین 19 گل در پایان هفته نهم ثبت کرده که یک گل کمتر از سپاهان است و در اسپانیا هم بهترین خط هجومی مربوط به بارسلونا با 23 مرتبه گلزنی است.‌ در لیگ فشرده انگلیس هم مطابق انتظار بهترین خط هجومی مربوط به منچسترسیتی است که 26 بار طی 9 مسابقه گل زده است.

این آمار البته در فرانسه و هلند که تیم های مدعی قدرتمندتر از تیم های دیگر هستند، معنی دار است؛ پاری سن ژرمن موفق شده 37 بار در 10 بازی به حریفان گل بزند و در هلند هم آیندهوون 36 مرتبه در 9 بازی گل زده است که آمار قابل توجهی است.

آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا

شاگردان امیرقلعه نویی به استثنای دو دیدار برابر صنعت نفت آبادان و پیکان که طی هفته های اول و سوم لیگ هجدهم برگزار شده، در 7 دیدار دیگر موفق به زدن حداقل دو گل شده اند و در جام حذفی هم طی دو مسابقه 4 گل زده اند تا نشان دهند در هر بازی گلزنی هدف اول آنها است.

یکی از نکات جالب توجه دیگر تنوع گلزنان در سپاهان است؛ تاکنون کی روش 7 گل، شهباززاده 5 گل، ساسان انصاری 4 گل و مهرداد محمدی 3 گل به عنوان بازیکنان کلیدی تیم در خط هجومی ثبت کرده اند و حتی عزت پورقاز و ایران پوریان نیز علیرغم بازی در خط دفاعی، 2 گل ثبت کرده اند.

البته تیم قلعه نویی در بخش تدافعی هنوز نتوانسته به شرایط خوبی دست پیدا کند و تاکنون 9 گل خورده که این تیم را در رتبه پنجم بهترین خطوط دفاعی لیگ هجدهم قرار می دهد و قطعا سپاهان برای ادامه مسیر رو به رشد خود باید شرایط بهتری در این زمینه پیدا کند.

آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار سپاهان بالاتر از یوونتوس و نزدیک به بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..