تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس آمریکا از کمک روسیه به ایران برای دور زدن تحریم‌ها

۷۸۷۴۷۸

۲۵۹ بازدید

دولت آمریکا نگران این است که ایران بتواند با کمک‌های روسیه تحریم‌های واشنگتن را دور زده و نفت خود را در بازار جهانی عرضه کند.

خبرگزاری ایلنا:  یک مقام ارشد آمریکایی تاکید کرد این کشور از احتمال بی‌اثر شدن تحریم‌های نفتی علیه ایران هراس دارد.

یکی از مقام‌های ارشد واشنگتن گفت: «آمریکا می‌ترسد روسیه نفت ایران را مخفیانه دریافت کرده و آن را بهعنوان نفت خود عرضه کند و سپس درآمد حاصله را به ایران تحویل دهد. به روسیه توصیه می‌کنم فکر این مساله را هم نکند. این به نفع روسیه خواهد بود که مسیر دور زدن تحریم‌ها را برای ایران فراهم نکند.»

این هشدار‌ها در حالی مطرح شد، که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ترامپ قرار است طی هفته آتی به روسیه و آذربایجان، دو کشور نفتی همسایه ایران، سفر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس آمریکا از کمک روسیه به ایران برای دور زدن تحریم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..