تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست یاران میرزاجانپور برابر شاگردان ولاسکو

۷۸۷۴۶۸

۲۷۷ بازدید

در ادامه رقابت‌های والیبال در لیگ‌های مختلف جهان تیم‌مونزا با درخشش امیر غفور به نخستین پیروزیش دست یافت.

ایسنا: رقابت های والیبال در لیگ‌های مختلف جهان شب گذشته پیگیری شد که در سری A ایتالیا مکنزا با درخشش غفور نخستین پیروزیش را کسب کرد اما در لیگ ترکیه زراعت بانک در حضور قائمی و کاظمی دومین شکستش را متحمل شد.

د. ادامه دیدارهای هفته دوم سری A شب گذشته(یک شنبه) تیم‌ مونزا در اولین حضور رسمی امیر غفور توانست با نتیجه سه بر یک از سد لاتینا بگذرد تا اولین بردش در این فصل را تجربه کند.

در این دیدار غفور، پشت خط زن ملی پوش ایران موفق شد ۲۰ امتیاز کسب کند تا شب درخشانی را در اولین حضورش در لیگ‌ایتالیا سپری کند.

همچنین در دیگر دیدارها کاستلانا در حالی که مجتبی میرزاجانپور را همانند دیدار نخست در ترکیبش داشت مقابل تیم قدرتمند مودنا که هدایتش بر عهده خولیو ولاسکو است با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست خوردند تا با یک امتیاز این دیدار سخت را با پایان برسانند.

در این بازی میرزاجانپور با کسب ۱۶ امتیاز دومین بازیکن امتیازآور تیمش بود.

در لیگ ترکیه هم تیم زراعت بانک در دومین دیدارش مقابل مالی پیانکو نتیجه را سه بر دو واگذار کرد تا فرهاد قائمی و صابر کاظمی همچنان در حسرت پیروزی بمانند.

زراعت بانک که نائب قهرمانی فصل گذشته را یدک می‌کشد در هفته نخست نیز مغلوب هالک بانک شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست یاران میرزاجانپور برابر شاگردان ولاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..