تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرگز با بنزما قراردادی امضا نکردم

۷۸۷۴۶۶

۵۰۵ بازدید

چند روز پیش اعلام شد که کریم بنزما به همکاری 15 ساله خود با کریم جزیری پایان داده است.

ورزش سه: چند روز پیش اعلام شد که کریم بنزما به همکاری 15 ساله خود با کریم جزیری پایان داده است.

 بنزما و جزیری از زمان حضور این بازیکن در المپیک لیون با یکدیگر همکاری داشتند و جزیری بود که باعث انتقال او به رئال مادرید شد.

هرگز با بنزما قراردادی امضا نکردم

ایجنت فرانسوی در مورد پایان همکاری خود با بنزما به رادیو مونته کارلو گفت:« پس از فینال لیگ قهرمانان 2018 بود که قدم های اول برای پایان همکاری ما برداشته شد و سه ماه بعد، همه چیز رسمی شد.

در مدت 15 سال، فراز و نشیب هایی داشتیم ولی بیش از هر چیزی بین ما صداقت وجود داشت. شاید باور نکنید؛ ولی هرگز بین ما قراردادی رسمی وجود نداشت و همه چیز را بر اساس صداقت پیش می بردیم. در این مدت پیش می آمد که کریم با ایجنت های دیگری هم مشورت و همکاری کند.»

بنزما پس از قطع همکاری با جزیری، با شرکت نقل و انتقالاتی "BEST OF YOU" قرارداد امضا کرده است. شرکتی که با کاسیمیرو، اودریوسولا نیز قرارداد همکاری دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرگز با بنزما قراردادی امضا نکردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..