تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی یاران میلاد محمدی مقابل کراسنودار

آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر روسیه به میزبانی تیم کراسنودار از تیم احمد گروژنی برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر احمد گروژنی پایان یافت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر روسیه، امشب (یکشنبه) تیم کراسنودار میزبان یاران میلاد محمدی در تیم احمد گرژونی بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر احمد گروژنی به پایان رسید.

سیلوا لیما، مهاجم برزیلی در دقیقه 60 تنها گل این بازی را وارد دروازه تیم کراسنودار کرد.

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم احمد گروژنی 90 دقیقه رو در روی کراسنودار بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه تیم کراسنودار با 19 امتیاز دوم است. تیم احمد گروژنی با پیروزی در نبرد امشب 15 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: استمفوردبریج پل یونایتد و مورینیو برای فرار از ناکامی/ جدال بارسای بحران زده با صدرنشین جدید لالیگا

لیورپول صفر - منچستر سیتی صفر / تساوی خانگی قرمزهای آنفیلد مقابل سیتزن ها

ساوتهمپتون 0 - چلسی 3/قدیس ها مزاحمتی برای شاگردان ساری نداشتند

انتهای پیام/

پیروزی احمد گرژونی مقابل کراسنودار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی یاران میلاد محمدی مقابل کراسنودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..