تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفان باسرعت ۷۵ کیلومتر در مرز مهران/ سختی تردد برای مسافران/ زائران سمت مرزهای جنوبی بروند

طوفان باسرعت ۷۵ کیلومتر در مرز مهران/ سختی تردد برای مسافران/ زائران سمت مرزهای جنوبی بروند

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - مهر نوشت: شهریار حیدری گفت: به دلیل تداوم توفان در مرز مهران، زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.

شهریار حیدری با اشاره به توفان امروز در مرز مهران گفت: توفان با سرعت ۷۵ کیلومتر منطقه را درنوردید و باعث خسارت به موکب ها و قطع برق شده است.

وی ادامه داد: همه امکانات در سطح شهر و همه دستگاه ها برای کمک رسانی به زائران فعال شده اند و اسکان زائران فراهم شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه توفان تا فردا عصر ادامه خواهد داشت و همچنین جمعیت موجود در مرز مهران بسیار زیاد است توصیه می شود زائران به سمت مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند.

در عین حال ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین نیز با اشاره به توفان مهران گفت: باد و باران شدید در مرز مهران مشکلاتی را ایجاد کرده و در حال حاضر امکان پذیرایی از زائران در مرز مهران وجود ندارد.

طوفان در مهران

۴۵۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفان باسرعت ۷۵ کیلومتر در مرز مهران/ سختی تردد برای مسافران/ زائران سمت مرزهای جنوبی بروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..