تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبری و کریمی به دیدار رده بندی رسیدند/ایران همچنان در حسرت مدال طلا!

معرفی فینالیست های 4 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان؛

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان در آغاز شد که در پایان دیدارهای مقدماتی دو نماینده کشورمان راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول مقابل باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید وی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس با نتیجه 5 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف ژاپنی، اطری از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن زائور اوگویف از روسیه و نورسلیم سانایف از قزاقستان فینالیست شدند.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست مقابل ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست خنچیگاشویلی مقابل کشتی گیر روس، مقصودی حذف شد. در این وزن تاکوتو اتوگورو از ژاپن و باجرانگ از هند به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری در دور اول جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه را با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اکبری در این مرحله مقابل گریگور گریگوریان از ارمنستان با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آذربایجان با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. در این وزن حسن اف از آذربایجان و کایل داک از آمریکا فینالیست شدند.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را با نتیجه 13 بر صفر شکست داد وی در دور دوم مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کریمی در این مرحله باتیربک چاکالوف از روسیه را با نتیجه 12 بر یک مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 مغلوب جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. در این وزن کاکس از آمریکا و ایوان یانکوفسکی از بلاروس در دیدار فینال حضور دارند.

تیم ایران در رقابت های 4 وزن نخست نیز فینالیست نداشت و بدین ترتیب آزادکاران همچنان در حسرت مدال طلا باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

شانس 2 مدال برنز دیگر برای آزادکاران ایران در رقابت های جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبری و کریمی به دیدار رده بندی رسیدند/ایران همچنان در حسرت مدال طلا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..