تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلان- اینتر؛ هر دو تیم به دنبال ۳۰۰

۷۸۷۴۱۴

۵ بازدید

زننده اولین گل اینتر در دربی امشب دلامدونینا نام خود را در تاریخ این رقابت مهیج ثبت خواهد کرد.

ورزش سه: امشب 2 تیم اینتر و میلان در استادیوم سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هر بازیکنی که اولین گل نراتزوری در این دیدار را به ثمر برساند، زننده گل شماره 300 تاریخ اینتر در دلامدونینا لقب خواهد گرفت.

میلان- اینتر؛ هر دو تیم به دنبال ۳۰۰

تا به حال این میلان و اینتر 222 بار به مصاف هم رفته اند و اینتر موفق به زدن 299 گل در این بازی تاریخی شد و امشب به دنبال گل شماره 300 خواهد بود. اما از آن سو میلان نیز تا به حال 297 گل به ثمر رسانده و نیاز دارد امشب برای رسیدن به 300 گل، 3 بار دروازه اینتر را باز کند؛ اتفاقی که در 5 دربی قبلی هرگز رخ نداده است.

امشب اینتر میزبان دربی است و میلان از سال 2010 تا به حال در دربی هایی که مهمان بوده موفق به کسب پیروزی نشده است.

اینتر در حال حاضر 78 بار و میلان 76 بار فاتح دربی دلامدونینا شده اند و در سری آ نیز برتری از آن نراتزوری است؛ 70 پیروزی برای اینتر و 62 برد برای میلان.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلان- اینتر؛ هر دو تیم به دنبال ۳۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..