تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب تمرین رامین رضاییان با تیم بانوان ملوان

۷۸۷۳۷۳

۱۰۶۹ بازدید

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان تمرین رامین رضاییان با بازیکنان این تیم را رد کرد.

ایسنا: مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تمرین رامین رضاییان ملی‌پوش فوتبال با بازیکنان تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: بازیکنان ما به مرکز پزشکی تیم‌های ملی (ایفمارک) رفته بودند تا تست های پزشکی پیش از آغاز فصل را انجام دهند وظاهرا آقای رضاییان آنجا تمرین می‌کردند که با بچه‌های تیم ماعکس یادگاری گرفتند.

رامین رضاییان با تیم بانوان ملوان تمرین نکرده است

او در ادامه بیان کرد: خودم آنجا نبودم و تیم با سرپرست رفت و مثل شما فقط عکس‌ها را دیدم اما فقط در این حد بوده که هر دو گروه ورزشی بودند و عکس گرفتند. تیم بانوان ملوان اصلا در آنجا تمرین نداشته که بخواهند با رضاییان تمرین کنند و فقط برای تست پزشکی در آنجا بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب تمرین رامین رضاییان با تیم بانوان ملوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..