تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین افشاگری جهانگیری از اختیاراتش در دولت

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌ ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک‌پذیر می‌خواهیم و من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم

جهانگیری: اجازه تغییر منشی‌ام را هم ندارم

 معاون اول رئیس‌جمهور گفت: افزایش نرخ بنزین در شرایط فعلی شدنی نیست و جامعه کشش ندارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در مراسم روز ملی صادرات گفت: در دور اول رئیس‌جمهور اولویتش را موضوع برجام قرار داد و من بیشتر به مسائل اقتصادی رسیدگی می‌کردم و امروز رئیس‌جمهور برای مسائل اقتصادی بیشتر وقت می‌گذارد.

*من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌ ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک‌پذیر می‌خواهیم و من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم.

جهانگیری با بیان اینکه هزینه دفاتر صادراتی در حد فهم دولتی‌ها دیده شده است، گفت: اگر کم است، بگویید آن را اصلاح کنیم. اتاق بازرگانی امین ما است و امین بخش خصوصی است، بنابراین اگر قرار است اصلاحاتی صورت گیرد، بگویید آن را اصلاح کنیم.

وی افزود:‌ تحریم داخلی واژه تلخی است و ما می‌خواهیم در این شرایط تهدید به فرصت تبدیل شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به طرح پیشنهاداتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین از سوی تعدادی از فعالان بخش خصوصی و صادر کنندگان با طرح این پرسش که آیا واقعا در شرایط فعلی افزایش قیمت بنزین توسط دولت امکان پذیر است، اظهار کرد: باید سیاست‌ها را گام به گام جلو ببریم و ما نمی‌توانیم با توجه به شرایطی که داریم، یک مرتبه از اقتصادی که در آن یارانه وجود دارد به سمت اقتصاد آزاد حرکت کنیم بلکه باید یک سیاست مدیریت شده داشته باشیم تا بتوانیم متناسب با شرایط جامعه به این سمت حرکت کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین افشاگری جهانگیری از اختیاراتش در دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..