تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت طلب برانکو ماند برای بعد

۷۸۷۳۶۲

۲۱۹ بازدید

باشگاه پرسپولیس فقط طلب دستیاران کروات برانکو را پرداخت کرد.

خبرگزاری تسنیم: مربیان کروات پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه بخش عمده‌ای از مطالبات خود را دریافت کردند. این در حالی بود که انتظار می‌رفت طلب برانکو هم پرداخت شود که انجام این کار به آینده موکول شد.

قرار است بعد از بازی برگشت پرسپولیس و السد، برانکو نشستی را با حمیدرضا گرشاسبی داشته باشد تا میزان دقیق طلبش از پرسپولیس مشخص شود. احتمال اینکه پرداخت طلب وی به آینده موکول شود، زیاد است از این جهت که باشگاه پرسپولیس با پرداخت طلب بازیکنان و مربیان خارجی خود به نوعی باز هم با کمبود ارز مواجه شده است.

پرداخت طلب برانکو ماند برای بعد

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان به نوعی می‌تواند مشکل ارزی این باشگاه را هم حل کند از این جهت که این تیم حتی در صورت قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان هم دو میلیون دلار پاداش می‌گیرد و در صورت قهرمانی نیز این رقم دو برابر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت طلب برانکو ماند برای بعد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..