تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی و آرنجی که هنوز دردناک است

۷۸۷۳۶۱

۶۰۸ بازدید

لیونل مسی شب گذشته در جریان بازی با سویا دچار مصدومیت از ناحیه آرنج دست راست شد.

ورزش سه: لیونل مسی شب گذشته در جریان بازی با سویا دچار مصدومیت از ناحیه آرنج دست راست شد.

 دقیقه 17 بازی با سویا بود که مسی در تلاش برای تصاحب توپ نقش بر زمین شد و از ناحیه آرنچ آسیب دید. او سپس جای خود را به دمبله داد و روانه کلینیک باشگاه بارسلونا شد. پس از رادیوگرافی مشخص شد که مسی دچار شکستگی شده و حداقل سه هفته باید به دور از میادین باشد.

مسی و آرنجی که هنوز دردناک است

فوق ستاره آرژانتینی امروز در خانه مشغول استراحت بود و طبق گزارشات، هنوز از ناحیه مصدوم خود احساس درد می کند. قرار است او فردا زیر نظر پزشکان بارسا مراحل درمانی خود را آغاز کند و هیچ عجله ای هم برای بازگشت به میادین ندارد. در واقع هر زمان که تیم پزشکی بارسا از بهبودی مسی اطمینان حاصل کند، به وی مجوز بازی کردن خواهد داد.

در بهترین حالت، او 11 نوامبر در بازی برابر بتیس می تواند برای بارسا به میدان برود و اگر اوضاع خوب پیش نرود، دیدار برابر اتلتیکو می تواند موعد بازگشت او به میادین باشد. این چهاردهمین بار است که مسی در دوران فوتبالش دچار مصدومیت می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی و آرنجی که هنوز دردناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..