تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای مجاورت مدرسه‌ای با پمپ بنزین در پایتخت/ هیچ سازمانی قصور احداث پمپ بنزین را به عهده نمی‌گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مدیرکل آموزش و پرورش تهران از پیگیری قانونی برای رفع مشکل هنرستانی که در مجاورت پمپ بنزین قرار گرفته است، خبر داد.

شهرداری و شرکت پخش پالایش، احداث پمپ بنزین را از عهده خود خارج کرده‌اند/ پمپ بنزین باید از مجاورت مدرسه خارج شودعباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیگیری موضوع مجاورت مدرسه منطقه 14 با پمپ بنزین، اظهار کرد: این موضوع را از طریق سازمان نوسازی و منطقه 14 مورد بررسی قرار داده ایم، با توجه به گزارش‌های دریافت شده از این مدرسه به این نتیجه رسیدیم که بیش از 2 سال است که آموزش و پرورش منطقه 14 به شهرداری برای حل این مشکل نامه نوشته است.

شهرداری، احداث پمپ بنزین را از عهده خود خارج کرده است

وی ادامه داد: با توجه به طی شدن امور اداری و پیگیری آموزش و پرورش منطقه از طریق شهرداری این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است و براساس پاسخ‌هایی که شهرداری و شرکت پخش پالایش داده‌اند، احداث این پمپ بنزین را از عهده خود خارج کرده‌اند و این قصور را به طرف مقابل نسبت می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: با توجه به این شرایط که در حریم مدرسه پمپ بنزین احداث شده است و این موضوع کاملا خلاف مقررات محسوب می‌شود، شکایت خودمان را از طریق مرجع قضایی پیگیر هستیم.

باقری تأکید کرد: براساس حقوق خود، خواهان این هستیم تا پمپ بنزین از مجاورت مدرسه خارج شود و اکنون هم مراحل قانونی کار را دنبال می‌کنیم که آن را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است، یکی از هنرستان‌های منطقه 14 در مجاورت پمپ بنزینی قرار گرفته که هر لحظه امکان خطر را برای دانش آموزان ایجاد کرده و این موضوع باعث نگرانی خانواده‌ها و پیگیری آنها برای رفع این مشکل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای مجاورت مدرسه‌ای با پمپ بنزین در پایتخت/ هیچ سازمانی قصور احداث پمپ بنزین را به عهده نمی‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..