تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ است

سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه گوشی‌های گیمینگ پیش از این وجود نداشتند، تولید اولین نسل Razer Phone در نوامبر سال گذشته باعث شد که تمایل زیادی به تولید این نوع گوشی‌ها بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ایجاد شود. پس از تولید گوشی ذکر شده دستگاه‌هایی از جمله ROG Phone ایسوس، Honor Play و Mate 20 X هوآوی به بازار معرفی شده‌اند اما به گفته یکی از منابع داخلی یکی از تولیدکنندگان تلفن همراه، این دستگاه‌ها قرار است در آینده‌ای نزدیک با یک رقیب جدی تولید شده توسط سامسونگ روبرو شوند.

در حالی که اطلاعات جزئی درباره این گوشی به خصوص در دسترس قرار نگرفته است، ماه پیش اعلام شد که سامسونگ اخیرا در حال کار کردن روی یک دستگاه Galaxy A با پردازنده Snapdragon 845 است که می‌تواند با دستگاهی که منابع از آن خبر دادند، یکی باشد. اگر این اتفاق قرار باشد قطعی تأیید شود، این گوشی با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. همچنین ممکن است انواع 64 و 256 گیگابایتی هم برای آن در نظر گرفته شود. در هر حال، آرایش داخلی این گوشی با یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.1 Oreo و یک سیستم خنک کنندگی کربن آب شبیه Galaxy Note 9 کامل خواهد شد.

از نظر طراحی خارجی، گوشی هوشمند جدید مخصوص گیمینگ سامسونگ احتمالا یک شکل و شمایل عمومی را دنبال خواهد کرد که برای Galaxy A7 و Galaxy A9 جدید در نظر گرفته شده است. این یعنی پوشش ترکیبی شیشه‌ای و آلومینیومی را برای این گوشی خواهیم دید که با یک نمایشگر بلند Infinity و لبه‌های صاف همراه خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ جزئیاتی درباره تاریخ معرفی و عرضه این گوشی وجود ندارد اگرچه با فرا رسیدن فصل تعطیلات میلادی در تقویم کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و آمریکایی، احتمالا سامسونگ این اسمارت‌فون را در ماه بعد میلادی یعنی نوامبر معرفی کند تا همه بتوانند در ماه دسامبر آن را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ از Galaxy Book ۲ رونمایی کرد

انتهای پیام/

سامسونگ قرار است به زودی از یک گوشی گیمینگ رونمایی کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..