تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان روزانه ۵۰۰ زائر خارجی در اردبیل

ساعت: 15:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420811

مدیرکل اوقاف استان گفت: روزانه 500 زائر خارجی که عمدتا از کشور آذربایجان هستند، در امامزاده سید صدر الدین اردبیل پذیرایی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر قیامی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، گفت:روزانه 500 زایر خارجی که عمدتا از کشور آذربایجان به این استان وارد می شوند در امامزاده سید صدر الدین اردبیل پذیرایی و راهی کربلای معلی می‌شوند. 

مدیرکل اوقاف استان اردبیل افزود: موکب امامزادگان استان اردبیل در کربلا روزانه  2500 زائر را  اطعام و اسکان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور نهادهای مختلفی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده اربعین فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده‌اند، اظهار داشت: سازمان اوقاف بنا بر وظیفه ذاتی خود مبنی بر اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری امام حسین(ع) وهمچنین خدمت‌رسانی به زائران آن ،موکب هایی را در کربلا و اردبیل تشکیل داده است.

زائران جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی از مرز زمینی بیله سوار مفان به خاک جمهوری اسلامی ایران وارد و  پس از استراحتی کوتاه  در استان اردبیل بسوی کربلای معلی رهسپار می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان روزانه ۵۰۰ زائر خارجی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..